Dokáže sbírka motýlů stále nalákat ženy?

Omladníček Nachový, Křišťálníček jemnokřídlý, Osvěžníček půvabný…  To jsou jen nekteré z mnoha exemplářů, které nalákali 1.5 milionů žen v kampaňi na podporu kosmetické značky Nuance.  Využili jsme sociálních sítí a kosmetického blogu BeautyBuzz a spustili jsme speciální soutěž. Uživatelky chytaly motýly, totiž posty s informacemi o kosmetice Nuance, ve kterých byla ukrytá soutěžní hesla. Do soutěže jsme zapojili chatbota.

Agentura: Wundermam
Rok: 2018
Spoluatoři: Filip Humpl, Jan Kukrál a Zuzana Wichová
1. místo: IEA  (Sociální sítě)
1. místo:  Web Top 100  (Nejefektivnější digitální řešení)
3. místo: Český direct  (spotřebiteslká soutěž)