Do lékáren Dr.Max vstoupila inovativní kosmetická řada Uriage Age Protect, která se profiluje ochranou proti modrému světlu, které je vyzařováno z mobilních telefonů, tabletů, notebooků apod..  Pojem modré světlo však uživatelky kosmetiky doposud příliš neznaly, nevěděly, že by se měly proti němu chránit a o tomto škodlivém záření a jeho negativním působení na pleť se teprve postupně dozvídaly.

Našim cílem tedy bylo dostat do povědomi účinky modrého světla na lidské zdraví a současně představit inovativní kosmetiku.

Využili jsme tedy sílu sociálních sítí se zapojením influencerů, kde jsme tvořili povědomí i interaktivní soutěž s FB chabotbem, který edukoval uživatelé o modrém světle.

Agentura: Wundermam
Rok: 2019
Spoluatoři: Filip Humpl, Jan Kukrál a Zuzana Wichová
Stříbro: IEA  (Sociální sítě)